Blauwe tanden

Bij blauwe tanden stel ik mij de tanden voor van Gargamel die eindelijk een mals smurfje aan het verschalken is. Om een of andere reden heeft iemand ook ooit eens bedacht dat je iets dat snoerloos met je telefoon of computer is verbonden ook met “blauwe tand” gelabeld moest worden. Dit v[blueinput demo]erhaal tik ik op een koddig klein toetsenbordje waar geen snoertje aan zit. Wel moest is er een speciale “app” voor op mijn tablet zetten en deze [blueinput demo] toestaan te wroeten in de ingewanden van mijn tablet. Ik lig er niet wakker van noch draai ik mijn hand ervoor om.

Die “app” is natuurlijk weer niet gratis, dus krijg [blueinput demo][blueinput demo]ik om de zoveel tekens te lezen dat ik hier bezig ben met een demo. En wat is een demo als er niet meer mensen van kunnen genieten? Zie nou [blueinput demo]toch eens wat een mooie lettertjes er onzichtbaar (alhoewel, soms meen [blueinput demo]ik een blauwige glinstering in de lucht te zien vanuit mijn ooghoeken) getransporteerd door de lucht die ik in en uit adem, op mijn blog verschijnen. Magisch toch? Wat mij betreft een geslaagde dem[blueinput demo]o. Ik denk dat ik maar tot aanschaf overga, of vinden jullie dat [blueinput demo] niet erg?

11 comments

  1. Leuk, ik heb een paar te gekke apps gekregen, weet alleen nog niet zo goed hoe ze werken. Er zat helemaal geen gebruiksaanwijzing bij maar ik neem aan dat ik ze op den duur wel kraken kan.

    1. Kan me niet schelen hoe ouderwets jij dat vindt hoor. Als ik je 1 x approve, dan mag je ongemodereerd emmeren wat mij betreft. Tot ik je zat ben natuurlijk en je naar het smurfenbos verban.

  2. Zoek en vervang [blueinput demo] ??
    Overigens heb ik mooi blauwe vingers:
    selmasalo.wordpress.com/2011/12/02/wie-doet-mij-dit-na-twee-blauwe-duimen-en-toch-geen-zwollenaar/

    1. goed dat je weet of je het erg vind 😉
      ach, je moet ook niet vragen hoe die blauwe tanden nou precies werken hoor. Onderweg in de auto heb ik een blauwtand-oortje in mijn oor die een snoorloos spreekbuisje is naar mijn telefoon die aan mijn voorruit gezuignapt zit. Ik durf me er niet mee op straat te vertonen zoals ik vele anderen wel zien doen, maar die dragen er dan ook een duur maatpak bij, misschien wordt het dan acceptabeler voor anderen. Ach, lekker belangrijk. Bedankt voor je reactie Jan.

Geef een reactie

