Horroradvies in 6 woorden

Niet kijken als de violen snerpen!

5 comments

    1. Horrorfilms hebben (net als kinderseries zoals Dora the Explorer) altijd vaste patronen. Zo zit er ook altijd een scene in waarin de griezel in het huis rond spookt van het naïeve meisje dat uitsluitend kreten van angst in haar tekst heeft staan en ondanks de ijzingwekkende geluiden van het horror-orkestje in badjas door haar huis loopt en tot overmaat van naïviteit ook nog eens gaat douchen!
      Daar kan ik dus zoooo slecht tegen 😉

      1. Je weet natuurlijk nooit hoe je in panieksituaties reageert – met een dik stuk TV-glas ertussen is het makkelijk kritiek geven – maar gaan douchen met een killer on the loose lijkt me inderdaad geen goed plan. Of er moet kokend water uit de douchekop komen, waarmee je de griezel eens lekker ‘verwent’.
        Vroeger keek ik heel veel horror-films, maar tegenwoordig laat ik ze lekker links liggen. Mijn fantasie slaat dan altijd nog meer op hol.

Geef een reactie

