Mijn slimme telefoon…

  • weet wanneer ik verdwaald ben en geeft me na een aantal dagen automatisch als vermist op
  • weet wanneer ik te laat kom en zorgt dan automatisch voor een hele goeie smoes
  • weet waar de dichtstbijzijnde telefooncel is als ik weer geen bereik heb
  • weet waar mijn andere sok is
  • weet wanneer de batterij leeg is en gaat dan vanzelf uit
  • weet wanneer ik op de rem moet trappen
  • weet of ik gelijk heb als ik zeg dat ik een gaslucht ruik
  • weet wanneer de poes ontvlooid moet worden
  • weet wanneer ik ergens teveel voor betaal
  • weet waarom de trein stil staat en welke trein ik dus niet halen zal
  • weet wanneer ik stom ben dat ik geen paraplu bij me heb
  • weet hoe je ‘kak’ moet vertalen naar Swahili, Lets, Fins, Traditioneel Chinees en nog 40 andere talen
  • weet de exacte locatie van iedere lamp waar ik tegenaan loop
  • weet waar en wanneer ik mezelf tegen kom
  • weet wanneer de rapen gaar zijn
